9 Temmuz 2016 Cumartesi

Favori Yaz Fondötenim

   Geçenlerde yazdığım Gratis bayram alışverişi yazımda ablamın önerisi üzerine aldığımdan bahsettiğim Max Factor Lasting Performance Fondöteni hatırladınız mı? Kendisi şuanda benim göz bebeğim :)

   Bugüne kadar kullandığım fondötenlerden en büyük beklentim herşeyden önce kalıcılıktı. Bu beklentimi en iyi karşılayan ürün Revlon Colorstay Fondöten olduğu için son bir senedir Revlon kullanıyordum. Bu fondötenin ismiyle sık sık bloglarda veya youtube videolarında karşılaşıyorsunuzdur. Sıkça kullanılan ve kullananların çoğunu da müdavimi haline getiren başarılı bir fondötendi. Ancak bu yazın sıcak havası ve benim çalışkan ter bezlerim sayesinde, fondötenimi sürüp dışarı çıkar çıkmaz cildim fondöteni kusar oldu. Dolayısıyla Revlonun üzerine gül koklama planım zaten vardı :)
   %50 indirimle 27,90TL'ye aldığım Max Factor Lasting Performance fondöteni aldığım gün akşam saatlerinde uyguladığımda dikkatimi çeken ilk şey cildimdeki PMS yadigarı sivilceciğimin çevresindeki kuru halkayı belirginleştirmek yerine çok güzel bir şekilde kapattı. Ayrıca genel olarak da kapatıcılığı long lasting fondötenlere göre hayli fazla.
    Doğal bir duruşu var. Loreal Nude Magique Cushion ve diğer cushionlar fondötenlere en büyük farkı doğal görüntüleri ile atıyorlardı ancak Max Factorün bu fondöteni de doğallık konusunda cushionlarla yarışır nitelikte.
   Peki ben neden Max Factor Lasting Performance Fondöteni yaz favorim ilan ediyorum? Terlemeyle akmıyor :) Normal bir Long Lasting fondötene göre bu ürün terlemeye çok çok daha dayanıklı. Bu yüzden Antalya İzmir Adana vs sıcak illerimizde yaşayan tüm okurlarıma 1 numaralı tavsiyem artık bu ürün :)
  Yazımı beğendiyseniz +1 bırakmayı ve blogumu takip etmeyi unutmayınız :)
   
   Sevgilerimle...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder