4 Ağustos 2016 Perşembe

Seyahat Makyaj Çantam

5 günlüğüne şehir dışına seyahate gidiyorum. Seyahat makyaj çantamda ne var yazısı yazmanın tam zamanı diye düşündüm :)

    Cilt ürünlerinden "Favori Yaz Fondötenim" yazısından tanıyacağınız üzere Max Factor Lasting Performance fondötenimi aldım. Denizde bile yüzümden silinmeme özelliğine sahip. Ama aslında water proof değil.
    Kullanım pratikliği açısından makyaj çantamın vazgeçilmezi olan Loreal Cushion'ı da yanıma almayı unutmadım. İçinde ayna ve süngeri olduğu için uygulaması çok kolay. Bir de Filorga nın BB krem tester ını da aldım.
    Göz altlarım için hafif bir tercih olması için Garnier Bb göz roll-on aldım. İçindeki bilye sayesinde kullanımı pratik. Kapatıcılığı pek iyi olmasa da cildimi ağırlaştırmadığı için seviyorum.

    Rujlar konusunda iddialı renkleri pek sevmiyorum. Özellikle yaz aylarında hafif renkte ışıltısız rujlar tercihim. Bu yüzden yanımda Golden Rose Velvet Matte serisinin 16 numarasını aldım. Bir de aynı rujların mini boylarından coral tonunu da çantaya atıyım dedim. Bu seri hakkında yakında bir inceleme yazacağım takipte kalın :)
    Yine denizde de kullanabilmek için Ali Express'ten aldığım Soyulan/Kalıcı Romantic Bear rujlarımdan Sexy Red'i aldım. Onu uygulayabilmek için de Maybelline Baby Lipslerimden birini aldım.

    Fırça olarak az yer kapladığı için tabiki ArtNet 4'lü fırça setini aldım. Ayrıca yıllar önce Avondan aldığım hala yaşadığına inanamadığım allık fırçamı, yine avondan aldığım far uygulama fırçasını, Yves Roche karıştırma fırçasını ve Eklips bambu fırçalarından eyeliner fırçasını aldım.

    Eyeliner olarak bir tek Max Factor Masterpiece, rimel olarak da yine Max Factor False Lash Effecti aldım.

    En sevdiğim kısıma geldik :) Farlar.. Yine benim yaz favorim olan Maybelline The Blushed Nudes 12'li paletini aldım. Hafif bir gece makyajı yapmak istediğimde sıkça tercih ettiğim Gosh kahverengi 4lü far paletini de aldım :)
    Allık olarak beyaz ten renginde çok doğal görünen The Balm Instain şeftali allığını da tercih ettim.

    Pastelin ProFashion Ruj paletlerinden 01 Nude tonunu da dudaklarıma hafif ıslak bir görüntü vermek için kullanıyorum. İnceleme yazısı yakında geliyor :)
    Son olarak pudra kullanmayı sevmediğim ve yağlı bir cilt tipim olduğu için Watsonstan aldığım yağ emici Oil Control bezlerinden de aldım. Bu mendilleri el çantamda da daima yanımda bulunduruyorum.

    Yazımı beğendiyseniz + 1 bırakmayı ve blogumu takip etmeyi unutmayın :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder