7 Eylül 2016 Çarşamba

Aşk Burada Çekmiyor - Okuduklarım

 

   Bu kitabı mutlu sonla biten bir aşk hikayesi olacağını bilerek aldım. Şöyle bir kitabın kapağına bakınca zaten bu kolayca anlaşılıyor. Ben de "sap sap dolandığım bu günlerde mutlu aşkı kitaplarda yaşayayım bari!" diyerek aldım kendisini.

   Günümüz aşklarını çok güzel özetliyor kitap. Snapchatte hoşlandığını göstermek için SS alan, Twitter'da yazdığı bir kaç kelamla aşk imalarında bulunan bir neslin evlatlarıyız malum. Evie de tam olarak böyle bir kız. Stalk'lamadan randevuya çıkmıyor kendisi. Ancak asıl olaylar Evie'nin interneti ve sosyal medyayı tamamen bırakmasıyla gelişiyor.

   "Tam bir internet bağımlısı olan Evie bu yüzden çok sevdiği işinden kovulur. Hemen ardından, evliliğe karşı olan eski sevgilisinin İstanbul'da rüya gibi bir düğünle evlendiğini Facebook'tan öğrenir ve çok önemli bir karar alır: İnterneti bırakacaktır!"

   Eminim içinizde bazen "çok internete giriyorum biraz azaltmalıyım" diyenleriniz vardır. Benim de bazen böyle düşündüğüm oluyor. Bu düşünce de kendinizi kolayca Evie'nin yerine koymanızı sağlıyor :)

   Spoiler Alarmı!

   Açık konuşacağım. Evie'nin randevular konusunda "istemem yan cebime koy" havaları başta çok sinirimi bozmuştu. Ömrünün sonuna kadar bekar kalmak istiyor gibi davransa da evlenmek için can attığı da bi gerçekti. Öyleyse neden saçma bir gurur halindesin be güzelim derken, yaşadığı hayal kırıklıkları ona zamanla hak vermemi sağladı. Edward'ın ofisine adım attığı anda da evlenip mutlu olacakları çok belliydi :)
   
   Güzel bir kitap. Akıcı sayılır. Özellikle de sap bir dönemde okursanız Evie gibi düşüncelere kapılmayı başarabilirsiniz :))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder