10 Eylül 2016 Cumartesi

Bayram İndirimi Alışverişlerim | Gratis - Rossman - Cosmetica

    Bu aralar kozmetiklere yaptığım harcamayı kısıp para biriktirmek niyetindeydim. Ki çekilişte vereceğim hediyeleri alabileyim :) Ama bayram indirimi dolayısıyla heryerde %50ye yakın indirim varken hiçbir şey almamam da imkansızdı tabii. Hem belki benim vereceğim hediyelerden indirimde olan vardır diyerek yine avm'ye koştum.

    Rossmann

  Geçen gün Gratis'e gitmiştim. Loreal True Match kapatıcı alacaktım. Kendi rengimi seçmekte çok zorlandım çünkü izdiham vardı. Bir de ben aynaya bakarken tutup aynayı kendine çevirenler, hemen arkamda yere düşürülüp patlatılan yarım litrelik makyaj temizleyici şişesi, kasada arkamdan gelip önüme geçip ben sizden önce geldim diyenler... En son dayanamadım ve kasa sırasından fırlayıp çıktım. İndirimsiz olsun ama güzelce seçimimi yapayım, alışverişimi yapayım diye düşündüğüm için aynı avmde bulunan Rossmann'a girdim.
   Daha önceden Görkem Karman'ın favorileri arasında gösterdiği Rival de Loop kapatıcıyı de bir denemiş olurum dedim. Loreal True Match'i Rossmann'da tekrar deneyince benim cildimde fazla kuru olduğuna karar verdim ondan vazgeçtim. Rival de Loop'un kapatıcısının da, benim tenimden bir koyu ve bir açık renklerini buldum ama aradaki numara bitmiş. Alışverişimi tamamlayıp tekrar kontrol etmeye geldiğimdeyse tam karşımda duruyordu! hemen alıp sepete attım :)

    Ee bu fotoğraftaki Rival de Loop değil ki Essence diyenleri tebrik ediyorum. Ben o hengamede farkedemeyip Rival de Loop standına karışan Essence'i almışım. Ama iyi ki almışım şuan memnunum kendisinden. Detaylarıyla incelememi bir sonraki yazımda belirteceğim.









    Bir de Maybelline Super Stay Fondöten aldım. Bu ara bronzlaştığım için elimdeki fondötenler ton olarak uymuyordu bana.











   Gratis

Başka bir gün başka bir avm'de tekrar Gratis'e uğradım. Bu sefer hedefimde likit mat ruj ve himalaya peeling vardı. Malesef mağaza yağmalanmış gibi göründüğü için sadece Sleek'den bu likit mat ruju bulabildim. Sleek'in likit mat rujlarının methini duymuşsunuzdur. Benim ilk deneyimim olacak.
Fiyat :16,50TL(%40+ %10)


 

   Cosmetica  

   Ve nihayet çekiliş hediyelerimden biri indirimdeydi. Hem kendime hem de kazanacak talihliye Real Techniques Starter fırça setlerinden aldım. Kendi setimin inceleme yazısını yakında ekleyeceğim.
Fiyat: 49,90TL 













Hiç yorum yok :

Yorum Gönder