10 Eylül 2016 Cumartesi

Essence Stay Natural Kapatıcı - İnceleme

   Bayram indirimi alışverişimin yazısında belirttiğim üzere Rival de Loop alıyorum sanarak Essence almışım :) Nasıl oldu bu hatayı yaptım bilmiyorum ama tam olarak kendi rengimi bulmayı başarmışım. Hatta Rival de Loop'un kapatıcısından çok daha başarılı olduğunu düşünüyorum. Şu noktada annemin "ya işte, nasip kızım" dediğini duyuyoruz :)

   Kalem biçimli concealerlardan. Loreal Lumi aydınlatıcı yazısında ürünü çıkarmanın çok sorunlu olduğunu söylemiştim. Bunda öyle bir sorun olmadı. Alt kısmı çevirince anında ürünü alabiliyorum. Böyle olunca istediğim miktarda ürünü çıkarma konusunda hiçbir sorun yaşamamış oluyorum.


   Fırça şeklinde bir ucu var. Ürünü ölçülü çıkarmada sorun yaşatmadığı için bu fırçayla ürünü dağıtmak da mümkün. Ben fırçasını da Loreal'den daha başarılı buldum. Loreal'ın fırça kılları çok sertti ve göz çevresinde kullanılacak bir ürün için hiç uygun değildi. Essence'in fırça kılları daha yumuşak.
   Essence markasının aldığıma pişman olduğum bir eyelinerı olmuştu. Ondan önce de bir farıyla sorun yaşamıştım. Bir kaç üründen daha beklentimin altında sonuç alınca markaya küsmüştüm. Geçen Essence Dip Eyeliner incelemesiyle aramızdaki buzlar eridi ve bu kapatıcıyla atık tamamen Essence'i seven bir birey haline geldim :)

   Tek uygulamada mükemmel bir kapatıcılık sağlamıyor malesef. Normale yakın karma ciltler ve yağlı ciltler için uygun bir matlığı var. Çok kuru ciltlerde nemlendirici ile birlikte kullanılırsa iyi sonuç verebileceğini düşünüyorum. Benim bu kapatıcıya böyle bayılmamın sebebi çok doğal duruşlu olması. Nötr alt tonlu bir ürün. Soğuk alt tonlularda da başarı göstereceğini düşünüyorum. Eğer cildiniz için doğru olan tonu bulabiliyorsanız kaçırmayın bir şans verin derim.



 
    Dediğim gibi çok doğal görünüyor. Hatta kat kat sürseniz bile bu doğal görüntüsünden ödün vermiyor. İlk katta yeterli kapatıcılığı elde edemezseniz 2. 3. katı sürerek istediğiniz kapatıcılığa ulaşabilirsiniz. Kesinlikle topak topak bir görüntü oluşturmuyor. Her katta doğal görünümünü muhafaza ediyor. Ayrıca sabitlemek için pudraya ben ihtiyaç duymadım. Çok yağlı bir cildiniz varsa belki siz ihtiyaç duyabilirsiniz.
   Eğer siz de bu ürünü denediyseniz görüşlerinizi yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim :)










Hiç yorum yok :

Yorum Gönder