16 Eylül 2016 Cuma

Golden Rose Crayon Ruj - İnceleme

   Son alışveriş yazımda bahsettiğim üzere Golden Rose Crayon model far ve rujlarında indirim yaptı. Ben henüz bu ürünlerle tanışmamış olmama rağmen methini duyduğum için alıp denemek istedim.
(Yukarıdan aşağıya) Lipliner 57 Crayon 11 ve Crayon 18

   Bir waterproof asonsörlü lipliner 2 tane de Crayon ruj aldım. Crayon farlardan da almayı düşünüyordum ancak yapılarının sert oluşu sebebiyle birkaç rengi bir arada kullanıp karıştırmak zor olur diyerek vazgeçtim.
   Golden Rose sitesinde Crayonların 24 farklı rengi var şuanda. Yapıları Velvet Matte serisi rujlarından biraz daha sert. Dudak kalemi kıvamında diyebilirim. Ama lip balmsız sürülebiliyor.


(Yukarıdan aşağıya) Lipliner 57
Crayon 11 ve Crayon 18
   18 numara bana bir kaç yıl önce Avon'un Pro To Go isimli rujunun Baby Lips rengini anımattı. O ruju o kadar çok sevmiştim ki! Tam ismi gibi bir renkti, bebeksi ancak mat bir görüntüsü vardı. Tabii ben o ruju çok sevince üretimi sonlandırıldı. 18 numara da  tıpkı onun gibi tatlı ve doğal bir renk. Tabi biraz daha mat hali. 11 numara için de böyle övgü dolu sözler söyleyebilmeyi çok isterdim ama maalesef bu rengi çok sevemedim :)

   Çok matlar. Peelingsiz bakımsız dudaklarda kullanılması çirkin sonuçlar doğurabilir. Ayrıca biraz dudaklarımı da kuruttu. Ama görüntüsünü çok beğendim. Kadife matlığında bir bitişi var.
   Kalıcılıkları da bu denli sert ve mat bir rujdan beklenecek ölçüde yüksek. Velvet Matte rujlardan çok az daha kalıcı.
    Şuan 18 numara benim her gün sürdüğüm rujum haline geldi ve oldukça memnunum :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder