7 Eylül 2016 Çarşamba

John Frieda Full Repair Saç Kremi - İnceleme



    Şuradaki yazımda saçlarımı Loreal Sunkiss Renk Açıcı Sprey ile açtığımı anlatmıştım. Bu tarz bi işlem sonunda beklenen oldu ve saçlarım yıprandı. Hafif bir kuruluk hali hakimdi. Üstüne de kına yakacağım için saçlarım daha da sertleşecekti. Yani sağlam bir nemlendirici kreme ihtiyacım olacaktı.  Küçük bir araştırmadan sonra en iyi saç nemlendiricileri arasında sayılan bu onarıcı bakım kremini almaya karar verdim.
   Kına yakan uzun saçlı okurlarım varsa bilirler, kınayı yakmaktan ziyade temizlemek daha büyük bir işkence. Ben bu yakışımda 1 saat banyodan çıkamadım. Belim, boynum her türlü omur kemiğim ağrıdı kambur kalmaktan korkmaya başlamıştım :)) Saçlarımı tarayıp açmayı başaramadığım için kınayı bir türlü temizleyemiyordum. Derken elim bu kreme gitti. Saçlarıma uyguladım ve anında kolayca tarayıp açabildim. Denediğim diğer kremler bunun yarısı kadar bile etkili değildi. O berbat anda banyonun içine nurlu bir ışık doğmuşçasına gözlerim açıldı ve John Frieda'ya aşık oldum :) 


    Bu şevkle her duşta kullanmaya başladım. Kına yakma döneminin arkasından bu ürünü kullandığım için saçlarıma gelen parlaklığın kınadan mı kremden mi olduğundan pek emin değilim. Ama taramayı kolaylaştırdığı, epey nemlendirdiği kesin. Ama ben saçlarımın yıpranmışlığına da çare olduğunu ve onardığını düşünüyorum.

İçerik incelemesi

   İçeriğinde silikon bulunuyor. Saçlara pek bir etkisi olmasa da çevreye zararları olan bir madde. Bunun dışında bir çok doğal faydalı bitkisel yağlar ve yeni bazı bileşikler mevcut. Bu bileşiklerden biri kanserojen olduğu bilinen sülfatın kanserojen olmayan hali. Titiz bir içerik oluşturulmuş. Alkollerin bile en cilde dost olanları tercih edilmiş. Bu konuda da benden tam not aldı :)

   Boyalı veya işlem görmüş saçlarınız varsa bu kremi tavsiye ediyorum. Çok yoğun bir nemlendirme etkisi var. Ben de bitince yeniden almayı düşünüyorum. Ayrıca John Frieda'nın şekillendirici saç ürünlerinden de denemek niyetindeyim.

2 yorum :

  1. Merhaba. Ben de yeni bir saç kremi arayışındayım. Şuan kullandığım saç kremi Urban Natural'sın kuru ve mat saçlar için collagen ve keratinli olanı ancak pek bir faydasını göremedim. Saçımda hiç boya yok. Sadece geçen yaz Loreal Sunkiss renk açıcı jel kullanmıştım. Ama zaten saçımın problemi ondan daha önceye dayanıyor. Benim saçlarım dalgalı ancak oldukça tülerik ve yıpranmış bir görüntüye sahip. Kepek problemim olduğu için de her şampuanı kullanamıyorum. (Head&Shoulders okaliptuslunun iyi geldiğini düşünüyorum.) Saçımın kuru ve yıpranmış görüntüsünü giderebilecek bir ürün önerebilir misiniz? Ben Yves Rocher Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Saç Kremi'ni araştırdım. Kullandıysanız fikrinizi belirtirseniz sevinirim. Bir de Down Under Naturals ve Giovanni önerenleri gördüm ama bu markaların üreticilerine pek güvenemedim. Sizce ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Şuan kullanmakta olduğun Urban Naturals'ın argan yağlı serisini kullanmıştım daha önceden. O zamanlar benim saçlarım hiç işlem görmemişti ancak pek memnun kalmadım. Saçlarında işleme bağlı olmayan bir kuruluk varsa hem nemlendirmen hem de saçın yapısını destekleyici ürünler kullanman gerekir. John Friedanın full repair kremi nemlendiricilik bakımından benim çok memnun kaldığım bir ürün. Ancak senin ek olarak keratin içerikli serum kullanmanı öneririm. Böylece saçının dış katmanı daha pürüssüz ve parlak bir hal alır. Yves rochenin bahsettiğin ürününü kullanmadım. Down Under Naturals'ın argan yağlı serisini de kullanmıştım. Bence kuruluğa karşı pek etkisi yok. Giovanninin beyaz dikdörtgen ambalajlı kremini eski oda arkadaşım denemişti ve hemen sonra bana hediye edip kurtulmaya çalıştı :)
      Ben sana şiddetle keratin içeren ürünlere yönelmeni tavsiye ediyorum. Ayrıca bahsettiğin kadar kuru saçlara sahipsen krem tek başına yetersiz kalır. Yağlar ve serumlar senin için doğru tercih olacaktır. Sorun olursa cevaplamaktan memnuniyet duyarım :)

      Sil