9 Eylül 2016 Cuma

Maybelline Color Tatto Krem Far - İnceleme

   Uzun zamandır Bobbi Brown'un krem farlarının yerine alabileceğim uygun fiyatlı kızıl kahve krem far arıyordum. Geçen yaptığım Gratis alışverişinde kızıl olmasa da çok hoş bronz renkte Maybelline Color Tatto krem farını keşfettim.

   Krem farlar hem pratiklik hem de görünüm açısından çok avantajlı. Farınızı uygulamanızın üzerinden saatler geçse bile canlılığını kaybetmiyor. Ancak benim korkum yağlı bir görünüm bırakmasıydı. Neyseki öyle bir sorun yaşamadım.
 
   Yaklaşık olarak vazelin kıvamında. Parmağınızı bastırsanız içine çökmeyeceği kesin :) Ama minik bir hareketle yeteri kadar ürünü parmağınıza alabilirsiniz. Krem farlardan en iyi performansı elinizle yapacağınız uygulama ile alırsınız. Yoğun mum içerdiği için vücut sıcaklığınızda daha kullanışlı bir kıvama gelir. Ayrıca sık kıllı fırçalar iz bırakacaktır.

   Far sürmeye vaktim olmadığında Maybelline krem fardan biraz alıp göz kapaklarıma hafifçe uyguluyorum. Eğer daha dumanlı bir görünüm isterseniz daha yoğun veya hafif uygulamalar yaparak renk geçişleri oluşturabilirsiniz.
  Bu ürünü tüm göz kapağıma yayarak başladıktan sonra, farklı toz farları üzerine uygulayarak güzel bir göz makyajı elde edebiliyorum. Far bazı kullanmadan bu şekilde yaptığım makyajım da gün boyu bozulmadan kalabiliyor. Yani baz yerine, krem far kullanımı iyi bir sonuç verebiliyor.


   Ben işi ileri taşıdım ve bu farın üzerine suya dayanıklı rimel ve eyeliner sürüp havuza girdim :) Hatta bununla da yetinmedim duşa girdim! Duşa girmek çok saçma bir fikirdi ama çıktığımda beni gerçekten çok şaşırttı. Neredeyse hiç akmadan sabit kalabildi. Suya dayanıklı ibaresi koysalar olurmuş yani :)

    Gayet hoş bronz bir rengi var. Her cilt tonuyla güzel bir nude makyajında kullanılabilir.
   Ben genel anlamda memnun kaldım. Tabi eğer kızıl alt tonlusunu bulabilsem çok daha fazla sevebilirdim ama şuan renk seçenekleri kısıtlı kalıyor. Bendeki Creamy Beige 98 numaralı rengi. Creamy Matte alt serisinden bir renk bu. Ayrıca ışıltılı bir alt serisi daa var. Oradaki Eternal Gold da harika bir renk. Onu da bir sonraki alışverişimde alacağımı düşünüyorum :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder