6 Aralık 2016 Salı

The Balm Nude Tude Far Paleti - İnceleme

    Bilmiyorum kaç kez bahsettim ama bu paleti herkesin elinde görür olduğum için ben de gidip almayı çok istiyordum. Her gidişimde fazla ışıltılı bulup vazgeçiyordum. Ben mat makyajı yaz-kış seven biriyim. Işıltıyı ancak gece makyajı veya özel gün makyajında tercih ediyorum. Az kullanacak olsam bile artık almalıyım dedim ve aldım.

The Balm yurtdışında drugstore diye anılan Watsons, Rossman ve Gratis gibi mağazalarda ve The Balmın kendi mağaza ve sanal mağazasında satılıyor. Ülkemizde ise satış hakkını Gratis tekelinde tutuyor.
    Kafa karışıklığını gidermek adına The Balmın bir de Nude Dude isimli far paleti olduğunu da hatırlatmak isterim. Renk seçenekleri kısmen değişiyor ancak temelde aynı kullanışa sahip renkler içeriyor. Hangisini tercih edeceğiniz tamamen sizin zevkinize kalmış durumda. Dikkatimi çeken tek durum Nude Dude paletindeki renklerin daha sıcak temalı oluşu.



    Farlı makyajlara yeni başlayan arkadaşlarıma tavsiyem kesinlikle bu paletler olacaktır. Birçok ve uyumlu renklerin bir arada oluşu sayesinde başka herhangi bir fara ihtiyaç duymaksızın gayet profesyonel makyajlar yapabilirsiniz. Paletin bir uzun aynası ve çift taraflı fırçası da var. Aynayı çok ince; fırçayı da çok sert bulup pek kullanmıyorum.
    Renklerin çoğu epey kullanışlı. Sobby ile göz pınarlarınızı ve kaş altınızı aydınlatabilirsiniz. Seductive tek başına da kullanılabilecek güzel bir renk. Serious çok yoğun bir siyah. Sexy ve Silly birlikte güzel bir sonuç veriyor. Aynı şekilde Snobby (çok güzel bir altın) ve Sophisticated de...
    The balm her paletini olduğu gibi bu paletini de karton ve çok şekilli* bir ambalajla sunuyor. 

    Gündüz çekimlerimde renkler maalesef olduklarından daha soğuk çıkmış. Gün ışığını yakalamam zaten bu günlerde çok zor olduğu için idare etmeye karar verdim :)
    Renkler hakkında söyleyeceğim her bir söz övgü niteliğinde. Bu kadar çok övgü sponsorlu yazı görüntüsü oluşturmasın diyerek daha fazla yorum yapmayacağım. Ancak benim en sevdiğim renkler Sexy ve Snobby oldu.
     The Balm paletlerinin pigmentasyonu-renk verişleri epey başarılı. Ancak daha önceki The Balm far incelemelerinde belirttiğim gibi çok tozutuyorlar. Makyaj yaparken göz altlarıma dökülmeler olduğu için göz altı kapatıcısını far uygulamasından sonra sildiğiniz göz altlarınıza uygulamanızı öneriyorum. 
    Çok tozutmalarının bir diğer dezavantajı uygulama esnasında uygun miktarda ürünü almak mümkün olmuyor. Fırçanızda fazla olan farı paletin veya masanızın kenarına vurarak dökmelisiniz. Fırçanıza üflemeniz durumunda mikroorganizmaların üremesi için gerekli nemli ortamı sağladığınız için asla tavsiye etmiyorum.

    Bu paletle birlikte far bazı benim için daha hayati bir önem taşır oldu. Çok kolay bir şekilde çizgilere doluyor ve aynı hızla silinebiliyor. Makyajınızın kalıcılığını arttırmak için hem far hem de fondöten altına baz uygulaması yapmanızı öneriyorum. Far bazı üzerine far uygulaması yapmakta zorlanırsanız; bazın üzerine göz kapağı renginizde bir far ile ince bir uygulama yapabilirsiniz. Far bazınız yoksa ince bir tabaka fondöteni ve üzerine pudrayı göz kapağınıza uygulayabilirsiniz.


   İçerik İncelemesi

Mica: Cildinizde iritasyon yapabilir. Silika: Solunum iritanı ve uzun vadede kanserojen. Silikon: olmasa iyiydi :) 

Talk ve paraben yok.
Renkli ve organik olmayan bir makyaj malzemesi için pek de fena olmayan sonuç.

    Sonuç olarak çok severek kullanıyorum. Urban Decay'in Naked paletlerine çoğu yerde muadil gösteriliyor. Bende Nake2 var ve bu paleti Naked2den çok daha fazla kullanıyorum ve seviyorum. 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder