16 Aralık 2016 Cuma

Toni & Guy Damage Repair Maske | İnceleme

    Bir aya yakın süredir kullanıyorum Toni and Guy Damage Repair maskesini. "Şuradaki saç bakım rutinim" yazısında kısa bir bilgilendirme yazısı yazmıştm göz atmak isterseniz.

    Kutunun üzerinde çok detaylı bir kullanım önerisi yoktu. Ben haftada 2-3 gün temiz saçlarıma saç uçlarından başlayarak ve masaj yaparak uyguladım. 5 dakika bekledikten sonra duruladım. Saç kremlerinde olduğu gibi bu maskeyi de saç diplerime kullanmadım.
     İlginç bir şey oldu. Saç köklerime uygulama yapmamama rağmen saçlarımın daha hızlı uzadığını farkettim. Ürünün hasar onarıcı oluşu dışında bir tanıtımını görmediğim için böyle bir etki olacağını beklemiyordum. Doğrusu pek işime gelmedi çünkü saçlarım boyalı ve sürekli dip boyayla uğraşmak istemiyorum. Ayrıca saçlarım doğal olarak da yeterince hızlı uzadığı için daha da hızlı uzaması beni mutlu etmedi. Ama sizin üründen böyle bir beklentiniz varsa sanırım bu müjdeli haber :)
    Kükürtün de saç için onarıcı ve saç derisi için yenileyici olduğunu duymuştum. Birkaç yıl önce kullandığımda saçlarımı kazık gibi yaptığı için bir daha asla saçıma kükürt sürmedim. Bu olaydan aldığım tek ders onaran ürünlerin saçları yumuşak ve parlak yapmak gibi bir derdi yok :)
    Bu yüzden olsa gerek bu maske de saçlarımı yumuşatmadı. Tabi kükürt gibi sertleştirmedi ama "John Friedanın onarıcı saç kremi" gibi yumuşatmasını kolay taranmasını falan bekliyordum. Öyle de olmadı, şampuandan bir tık daha fazla yumuşattı ve nemlendirdi.

    Asıl beni cezbeden etkisi ise şu oldu; "Boyanın saça etkisi" yazısında bahsettiğim üzere saçın en dışndaki kutikula isimli koruyucu dış tabakanın boya tarafından açıldığını ve hasar gördüğünü biliyoruz. Boyadan sonra saç telimin üzerinde parmağımı aşağı yukarı oynatarak kutikulamın nasıl da palmiye ağacı yaprakları gibi açıldığını hissediyordum. Maskeyi kullandıkça bu his saçlarımın boyasız olduğu günlerdeki gibi daha pürüzsüz olmaya başladı. Mikroskopta inceleme fırsatım da olamayacağı için bununla yetinelim :)

    İçerik İncelemesi

   Bu hususta benim gözümde sınıfta kaldı. İçerisinde kanserojen sülfat, petrol türevleri, silikon gibi zararlı maddeler ne yazık ki var. Ben bu sebeple tekrar almamaya karar verdim.

Fiyatı yaklaşık 50 TL idi. Daha uygun fiyatlı ürünlerin daha etkili ve daha temiz içerikli olabileceğini düşünüyorum...



2 yorum :

  1. merak ettiğim bir üründü,şimdi ise kesinlikle alacağım bir ürün oldu.... sevgiler...

    YanıtlaSil